niedziela, 24 maja 2020

Zbliża się Dzień Matki!

Witajcie!

Niedługo 26 maja!

Mam nadzieję, że pamiętacie o tym wyjątkowym dniu? Jeśli nie, to dobrze, że przypominam, prawda?

Nasi redaktorzy mają dla Was kilka podpowiedzi :-D





 Julka: Jak byłam mała, to rysowałam laurki i zawsze moja mama się cieszyła, więc to chyba dobra podpowiedź dla młodszych dzieci. Ale myślę, że każda mama by się też ucieszyła z napisanych przez dziecko życzeń albo krótkiego wierszyka.





Gabi: Na pewno każda mama ucieszyłaby się z kubka, z którego może codziennie pić kawę czy herbatę. Wystarczy kupić biały kubek i flamastry. Narysuj dla niej coś od siebie na nim, bądź napisz np. "The best mum", "Kubek super mamy".



Antek: Myślę, że fajny pomysł to kupienie dużej ramki na zdjęcia, ozdobienie jej własnoręcznymi kwiatkami, sercami itp. 
A w niej najlepsze zdjęcia ze wspomnieniami rodzinnymi.




   

Ania: Moim zdaniem super opcją na dzień mamy jest własnoręcznie zrobiony bukiet z kwiatów. Mamy wiosnę więc na łące znajdziemy wiele pięknych roślin. Do tego możemy dołączyć przez siebie napisany liścik.


   A mnie się wydaje, że dobrym pomysłem może być przygotowanie czegoś smacznego- kawa z ciasteczkami? Taki wyjątkowy podwieczorek czy kolacja? Zawsze możemy zagonić do pomocy rodzeństwo a w ostateczności kogoś dorosłego. A pod kubeczek....karteczka z napisem "Kocham Cię":-D

Ale jestem ciekawy, co przygotujecie! Jeśli chcecie, wyślijcie zdjęcie swojej niespodzianki na maila:  gazetkafredka@gmail.com !

Pa, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wycieczka 8b

             W dniu 4 maja 2023 roku klasa 8B wybrała się na wycieczkę do Zabrza i Chorzowa. Podczas wycieczki odwiedziliśmy Sztolnię Królow...