środa, 6 maja 2020

nasze hobby

Witajcie! 
Dziś w cyklu- nasze hobby- doodlowanie! 
Nie wiesz, co to ? To zaraz się dowiesz:-D

Cześć Fredkowicze!
Mam na imię Andrzej i uczę się Szkole Podstawowej nr 15 im. Bohaterów Sądecczyzny w Nowym Sączu w klasie 5.
Od dawna interesowałem się rysunkiem i miałem plastyczne zainteresowania, ale od około 1.5 roku zafascynowało mnie wykonywanie rysunków w stylu Doodle. Wszystkie swoje oszczędności przeznaczam na zakup nowych narzędzi do rysowania, w tym specjalnych markerów, kredek czy pasteli. Wykonałem już mnóstwo rysunków w tym stylu, ale chciałbym się podzielić tymi, które moim zdaniem są najlepsze. Zachęcam do ich obejrzenia i podzielenia się opinią na ich temat. Konstruktywna krytyka zawsze dodaje skrzydeł.
Liczę na Was.
Pozdrawiam
Andrzej Boruch
Klasa 5A
moje konto na Instagramie to ancz_artxd











Brawa dla Andrzeja! A czy Ty masz jakieś hobby?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wycieczka 8b

             W dniu 4 maja 2023 roku klasa 8B wybrała się na wycieczkę do Zabrza i Chorzowa. Podczas wycieczki odwiedziliśmy Sztolnię Królow...