sobota, 23 października 2021

7b jedzie na wycieczkę

Sprawozdanie z wycieczki do Sandomierza

W dniu 29 września 2021 roku klasa 7B pojechała na wycieczkę do Sandomierza. Podczas wycieczki odwiedziliśmy: Podziemną Trasę Turystyczną wraz z komnatą legendarną, Zbrojownie Rycerską, Bramę Opatowską, rynek, Wąwóz Królowej Jadwigi, wycieczkę zakończyli rejsem po Wiśle.

W środę o godzinie 7.20 zebraliśmy się pod szkołą na zbiórce i zaraz po sprawdzeniu obecności wsiedliśmy do autobusu i pojechaliśmy. Czekała nas długa droga, aż 180 km. Do Sandomierza dojechaliśmy o godzinie 10.30. Zwiedzanie zaczęliśmy od Podziemnej Trasy Turystycznej, w której pokonaliśmy 470 metrów. Następnie udaliśmy się do Zbrojowni Rycerskiej, w której dowiedzieliśmy się bardzo dużo na temat historii miasta. Po wyjściu ze zbrojowni weszliśmy na 30- metrową Bramę Opatowską, z której podziwialiśmy miasto. Po wyjściu z rynku udaliśmy się w stronę Wąwozu Królowej Jadwigi, do którego szliśmy przez Wąwóz Świętego Jacka. Po wyjściu z Wąwozu Królowej Jadwigi przeszliśmy w stronę Wisły, z której wyruszyliśmy statkiem w rejs. Po zakończeniu rejsu udaliśmy się do autobusu. Około godziny 16.00 wyruszyliśmy w stronę Nowego Sącza. Do Nowego Sącza dojechaliśmy około godziny 19.30.

Wycieczka bardzo nam się podobała, mimo że przyjechaliśmy zmęczeni, było super. Kiedy następna?